L’anglès al cicle dels grans

Cliqueu per veure les fotografies de 4rt Cliqueu per veure les fotografies de 5è Cliqueu per veure les fotografies de 6è

L’alumnat del cicle dels grans cada cop és més conscient de la importància de poder-nos comunicar emprant més d’una llengua. Saben que la llengua anglesa els obre un gran ventall de possibilitats a l’hora de moure’s i relacionar-se pel món. Però, com ho fem per treballar aquesta llengua a l’escola?

Des de l’àrea d’anglès s’ofereixen propostes ben diverses per tal d’anar adquirint fluïdesa en aquesta llengua: dramatització, treball a partir de contes, estacions de treball, jocs de rol… D’altra banda, des de l’àrea de Science s’empra l’anglès per tal d’anar familiaritzant l’alumnat amb aquesta llengua dins d’altres contextos més enllà de la classe d’anglès.

Així doncs, es pretén dotar a la llengua d’un sentit pràctic i significatiu per als nens i nenes en un entorn molt comunicatiu