Junts fem la Castanyada

Cliqueu per veure més fotografies

La d’aquest any va ser la primera Castanyada que hem pogut fer plegats a l’escola, amb certes restriccions, però compartint moments i estones. És per això que va ser una celebració especial i que ens va fer il·lusió. Volem començar fent un especial agraïment a la brigada municipal St. Hipòlit i, sobretot, a l’AFA per tota la feinada que va fer per ajudar a que tot anés i que poguéssim gaudir d’un bon esmorzar tardorenc.

El matí el vàrem començar visitant a les castanyeres i als castanyers que ens preparaven l’esmorzar. Per grups, vàrem poder anar desfilant per veure com s’organitzaven i feien les castanyes. Dins les aules cada grup va fer activitats diverses. Els petits feien activitats de diferent mena, totes relacionades amb la tardor. Els mitjans i els grans van fer manualitats amb productes d’aquesta estació que ens porta moniatos, magranes o carbasses. A les 10 tota l’escola, organitzada per grups, es va reunir al pati per menjar les castanyes i les mandarines que els nens i nenes de 6è repartien.

Ja a la tarda, van continuar fent les activitats d’aula mentre esperaven el torn per reunir-se de nou al pati, aquest cop els petis i els grups de 1r per un costat i els mitjans i els grans per l’altre. Cada grup va interpretar les danses tradicionals catalanes que havien preparat amb la Muntsa durant dies. Tot amenitzat per la Maria i el grup de 6è, que s’ocupaven de presentar als grups. Va ser un moment maco i especial que tothom va gaudir.

Si cliqueu a cada grup, podreu veure les fotografies del dia corresponents que vàrem anar recollint.

Fotografies P3 Fotografies P4 Fotografies P5
Fotografies 1r Fotografies 2n Fotografies 3r