Intercanvis de projecte

Cliqueu per veure les fotografies

Després de tot un curs de feina, d’investigació i d’activitats arriba el moment de compartir els aprenentatges amb altres persones. A l’escola, sempre barregem dos grups per tal que intercanviïn experiències i aprenentatges, els formats són lliures, és el mateix alumnat qui, amb l’ajuda de les tutores, el dissenya i executa.

I això és el que vàrem fer fa uns dies. Aquest any hi va haver representacions teatrals, jocs, exposicions, espectacles, orientació o fires, per posar alguns exemples. Va ser una experiència molt enriquidora que va permetre mostrar saber el què els diferents grups havien anat fent al llarg del curs. Per acabar, també hi ha una avaluació entre grups que enriqueix, encara més, aquesta experiència.