I4 anem de colònies a Can Ton Xic

Els infants d’I4 i I5 han viscut una experiència inoblidable a les colònies de Can Ton Xic. Han fet dinàmiques de grup i han pogut fer un tastet dels diferents jocs d’esports relacionats amb el projecte. Ens emportem les maletes plenes de moments divertits, experiències i aprenentatges.

Ens ho hem passat súper!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut