Festa Holi a P5

Cliqueu per veure les fotografies

La setmana passada la classe de l’Índia vam decidir reproduir la festa Holi, la festa dels colors que celebren en aquest país quan arriba la primavera. 

Vam tenir la gran idea de convidar els nostres companys i companyes de la classe de la Xina i vam passar una tarda ben divertida i plena de color!

Ens ho vam passar bomba!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut