Els Pastorets des de dins.

Hola famílies!

Durant el primer trimestre els/les alumnes de sisè hem gaudit de l’experiència de preparar els pastorets, aquest any l’obra s’ha titulat “Els pastorets confinats”. Tot i la situació actual amb il·lusió i molt d’esforç per part de tots/es alumnes, mestres, famílies i AFA  ho hem aconseguit. Entre tots ho fem tot!

Els mesos de novembre i desembre hem estat assajant hores i hores aprofitant diferents estones de pati, hores de menjador, amb la Montse, etc.  Durant els assajos, entre els actors i actrius, hi ha hagut molta il·lusió, nervis i moltes ganes d’aprendre tots els secrets de cada un dels papers abans que arribés l’hora de la funció, vivint situacions molt divertides que ens han fet riure i gaudir encara més de tota l’experiència.

Aquí us deixem un recull de fotografies de les actuacions fetes a l’escola i al teatre, esperem que us agradi.