Els jocs florals

El passat divendres, amb motiu de la diada de Sant Jordi, van tenir lloc els tradicionals jocs florals a l’escola. Va ser un acte que ens va fer molta il·lusió, ja que vàrem poder estar una estona junts amb grups d’altres cursos, en un any on hem tingut poques oportunitats per fer-ho. Això sí, es va fer al pati amb mascaretes i guardant distàncies

Després d’un matí amb activitats relacionades amb aquest dia tant especial, la tarda es va dedicar a fer l’entrega de premis a les persones guanyadores. A més, cada grup va rebre també un premi en reconeixement a la seva tasca. Els premis van consistir en un val regal per les guanyadores, un punt de llibre de l’AFA per tots els participants i un llibre per cada grup. Aprofitem per felicitar a TOTHOM per l’esforç i feina feta.

Cada curs va desenvolupar un text de tipologia diferent. Les nenes i nens del cicle dels petits van fer un dibuix relacionat amb la llegenda de Sant Jordi que, prèviament, les tutores havien explicat. Les persones guanyadores van ser:

• P3A: Roc O.
    • P3B: Wassim K.
    • P4A: Irina L.
    • P4B: Maria C.
    • P5A: Vinyet E.
    • P5B: Èric R.

En el cas del cicle dels mitjans, a 1er van escriure rodolins, tots molt originals! L’alumnat de 2on ens va mostrar una gran habilitat per la poesia. Finalment, a 3er van optar per fer cal·ligrames i també vàrem poder veure obres molt creatives. Les persones guanyadores van ser:

• 1rA: Ferran P.
    • 1rB: Aina V.
    • 2nA: Ricard A.
    • 2nB: Farners V.
    • 3rA: Berta P.
    • 3r B: Alexandra C.

Al cicle dels grans vàrem gaudir llegint les descripcions fetes per l’alumnat de 4rt, els contes curts de 5è i els poemes de 6è. Obres, en tots els casos, molt originals i creatives. Les persones guanyadores van ser:

• 4tA: Vinyet V.
    • 4tB: Laura S.
    • 5èA: Brianna E.
    • 5èB: Ingrid P.
    • 6èA: Montse V.
    • 6èB: Mariona C.

Podeu veure les obres guanyadores més avall.