Els de 6è comencem anar al laboratori

L’alumnat de 6è A i B els dimarts i els dimecres a la tarda anem a fer diverses activitats al laboratori per tal de conèixer l’espai i a l’hora seguir fent ‘science’ d’una forma diferent. Aprofitem per fer activitats que ens ajuden a conèixer eines i tècniques de  laboratori. Ens agrada molt poder anar a l’institut i passar-ho bé mentre aprenem fent classe allà.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut