El Rei Carnestoltes ja ha arribat!

Cliqueu per veure les fotografies

El passat divendres va arribar a l’escola el Rei Carnestoltes. Amb ell va arribar la gresca i la xerinola i per això ens va donar les consignes per aquesta setmana boja.

A més d’això, com ja és tradició, els nens i nenes de 6è ens van ensenyar els passos del ball que haurem d’aprendre per la celebració de Carnaval i que ballarà tot l’escola junta.

Al llarg de la setmana anirem penjant fotografies a l’àlbum i així veureu com venim a l’escola.

Feliç carnaval!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut