E.F. mitjans

Cliqueu per veure les fotografies de 1er Cliqueu per veure les fotografies de 2on Cliqueu per veure les fotografies de 3er

 

Els petits del cicle dels mitjans, estem treballant i consolidant la gimnàstica esportiva, experimentant algunes de les seves tècniques bàsiques.

Els més grans del cicle mitjà, actualment, ens estem centrant en activitats on volem treballar i millorar el treball en equip, la creativitat, el lideratge i els rols. Per fer-ho, hem fet activitats on han de cooperar per arribar a un final comú, tenint en compte algunes consignes que s’han de complir.

Us deixem un recull d’imatges.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut