Dijous Llarder

Cliqueu per veure les fotografies dels petits Cliqueu per veure les fotografies del mitjans Cliqueu per veure les fotografies dels grans

Avui l’escola ha quedat buida tot el matí, doncs tots els cicles han fet una sortida per celebrar el Dijous llarder. Han sortit per cicles, cadascun a un lloc diferent, però ha estat un dia especial per tothom.

Els petits han anat a la Font de la Sala. Xino-xano, tot els grups han anat caminant fins a aquest paratge de Sant Hipòlit on han passat el matí plegats. Hi ha hagut temps per explorar l’entorn i jugar abans de tornar per dinar.

Els mitjans han fet una mica més de caminada per arribar fins el Jardins del Despujol, a les Masies de Voltregà. Després de mitja hora de camí han esmorzat plegats en una gran rotllana per agafar forces. Abans de tornar a l’escola hi ha hagut temps de jugar amb el que oferia l’entorn.

Els més grans han fet una bona caminada. Seguint la ruta dels meandres del Ter hi ha hagut temps de observar les aus d’aquest indret i de jugar una estona abans de tornar a l’escola després d’haver dinat. Un privilegi gaudir d’un dels punts de nidificació més important de Catalunya.