De danses i orquestres

Cliqueu per veure les fotografies de 1r Cliqueu per veure les fotografies de 2n Cliqueu per veure les fotografies de 3r

Aquest tercer trimestre, al cicle de mitjans, estem treballant els instruments de l’orquestra. Escoltem i discernim els diferents timbres i aprenem a classificar-los mitjançant jocs i audicions. També ens agrada moure’ns amb les danses i ens convertim amb músics espectaculars utilitzant els diferents instruments de percussió que tenim a l’escola.

Hem seguit treballant el llenguatge musical realitzant dictats rítmics i els de segon i tercer anem consolidant l’aprenentatge de les notes amb dictats i interpretant, amb els carillons, petites melodies. Aquesta setmana hem començat a preparar una coreografia de la cançó “Pa amb oli i sal” de Blaumut i “Petar-ho” de Oques Grasses.

El curs es va acabant i estem molt contents i contentes de tot allò que hem après i sentit a l’espai de música!