Com funciona el cos humà?

Aquests dies, els alumnes de les dues aules de segon estem descobrint com funciona el cos humà. Hem après els noms d’alguns dels òrgans més importants del nostre cos així com també la seva funció.

Hem viscut l’experiència d’escoltar els batecs del nostre cor i els d’un company/a o comptar les nostres respiracions tant en repòs com després de fer activitat física. Així és com ens hem adonat que tot va més ràpid després de fer activitat física!

Per altra banda, estem plasmant aquests nous coneixements en un mural, on cada grup de treball hi participa dibuixant els òrgans i les parts del cos que estem treballant. A les classes de ‘Science’ també hi assisteix un maniquí que ens ajuda a conèixer millor el cos i a fer aquesta activitat. És molt interessant!