Celebrem Sant Jordi

Cliqueu per veure les fotografies de 4t Cliqueu per veure les fotografies de 5è Cliqueu per veure les fotografies de 6è

Avui a l’escola hem celebrat Sant Jordi, un dia especial en el que la literatura és la gran protagonista. Al matí els nenes i nenes del cicle dels grans hem fet una manualitat relacionada amb la llegenda de Sant Jordi. Aprofitant material reciclat han quedat uns dracs molt macos.

A la tarda, la comissió de festes de l’escola ens ha representat la llegenda de la diada. Ho han fet molt bé! També hem aprofitat per anunciar la classe guanyadora del concurs de la mascota de la biblioteca de l’escola. Enhorabona classe de les Autocaravanes!

Bona diada de Sant Jordi!