Carnestoltes 2022

Aquest anys està sent el ‘primer’ per moltes coses a l’escola. En aquest cas, el primer carnestoltes que hem pogut celebrar una mica més en comunitat, per cicles, i amb els grups de sisè organitzant i responsabilitzant-se de que tot funcionés.

Tot va començar amb el pregó del dia 18, amb una batucada que ressonava per tota l’escola. Aquell dia els grups van sortir per cicles a la zona del teatre del pati, on les nenes i nens de sisè ens van llegir el missatge del Rei Carnestoltes d’aquest any.

Al llarg de la següent setmana, el Consell del Bull es va assegurar que tothom les seguís. Cada matí passava a revisar la indumentària classe per classe, a cop de tambor, per avisar de la seva arribada.

Després de la interrupció del cap de setmana, el dia 28 es va fer la celebració de Carnaval. A més, el mateix alumnat de sisè havia preparat una coreografia que tots els grups van haver d’assajar. En aquest cas, també es va fer per cicles. Després d’una desfilada per lluir les disfresses es va ballar conjuntament aquesta dansa. Va ser especial poder-ho fer plegats.

Us deixem un recull de fotografies d’aquests dies.

Cliqueu per veure les fotografies de P3 Cliqueu per veure les fotografies Cliqueu per veure les fotografies de P5
Cliqueu per veure les fotografies de 1er Cliqueu per veure les fotografies de 2n Cliqueu per veure les fotografies de 3er
Cliqueu per veure les fotografies de 4t Cliqueu per veure les fotografies de 5è Cliqueu per veure les fotografies de 6è