Can Pic i la Casa del Mallol

Cliqueu per veure les fotografies de P3 Cliqueu per veure les fotografies de P4

Aquesta setmana els nens i nenes de P3 i P4 ens hem ben passejat!

El dilluns vam anar d’excursió a Can Pic de Taradell, on vam fer diferents tallers relacionats amb els transports. Vam gaudir d’un viatge amb autobús i d’un dia fantàstic en un entorn privilegiat.

El dijous vam anar a fer una activitat de conta-contes a la Casa del Mallol. Vam passar una bona estona a la ludoteca i especialment escoltant els contes que la Meritxell ens va explicar.

Si cliqueu a la imatge veureu les fotos de les dues sortides i comprovareu que bé ens ho vam passar!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut