Bon Nadal!

Avui ha estat el darrer dia de l’any a l’escola i això vol dir que ja tenim el Nadal aquí. Com cada any, ho hem celebrat amb les tradicions més nostrades.

Ahir a la tarda ens van visitar dos patges enviats pels Reis. Nosaltres els hi vàrem recitar el nostre poema, llegir una llista de desitjos (no materials), cantar alguna cançó i, fins i tot, vàrem aprofitar per fer alguna pregunta. Ells van estar molt contents per les sorpreses que els hi havíem preparat.

Avui hem pogut cagar el Tió (que ha estat molt generós). A més, hi ha hagut vàries activitats diferents a cada cicle, com ara l’amic invisible, manualitats o jocs. Acomiadem un l’any a l’escola, però no el curs encara. Ens retrobarem el 8 de gener amb les energies renovades.

Bones Festes!