A P3 també visitem la biblioteca del poble

Cliqueu per veure les fotografies

Els nens i nenes de P3 vam visitar la biblioteca del poble. La bibliotecària ens ha explicat el seu funcionament i ens ha ensenyat imatges d’un conte. Hem tingut una estoneta per mirar contes i per acabar ens n’ha deixat per a l’escola sobre els projectes que estem treballant. Els podrem mirar i consultar per poder continuar investigant. Us animem a visitar-la!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut