A I4 gaudim del Carnaval

La setmana passada va ser alegre i divertida, diferent de les altres. Va arribar el Carnestoltes i unes consignes per cada dia de la setmana ens va deixar. Els alumnes de 6è cada matí venien a veure si havíem complert amb les seves ordres. Tallers de màscares, sortida, jocs i ballaruga, entorn aquesta festa. Molt bé ens ho vam passar. Només cal que mireu les fotos!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut