2n

FEM LA POSTAL DE NADAL!!!

Cliqueu aquí per veure les fotografies. Ja s’acosta Nadal i a l’escola ens ho estem passant molt bé preparant la postal de Nadal. Durant aquests dies també hem estat practicant el poema per a recitar-lo a davant de les nostres famílies! Han quedat unes postals molt boniques.

FEM LA POSTAL DE NADAL!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut