Aprenem una nova tècnica artística: el Zentangle

Aquesta setmana els de tercer hem treballat a plàstica una tècnica de dibuix anomenada Zentangle. El Zentangle és una tècnica artística que consisteix en la creació d’imatges a través de patrons que es van repetint. Aquesta tècnica busca aconseguir la calma en qui la realitza. El seu nom prové de les paraules zen que vol dir meditació i tangle que vol dir embolic. Ens ha agradat molt perquè dona molta llibertat de creació i no és possible cometre errors ja que tots els patrons imaginables són vàlids. La veritat és que durant la sessió a la classe s’ha respirat un ambient realment ZEN!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut