El Cicle dels Mitjans caguem el Tió

Per acabar aquest 1er trimestre i celebrar el Nadal els nens i nenes de 1er 2on i 3er han cagat el Tió. Després de picar amb els bastons anaven al costat del Tió gros de l’escola per cantar cançons mentre esperaven que cagués. A part, també han anat seguint un cicle d’activitats en forma d’estacions que incloïen cantada de Nadales i jocs.

Ha estat un matí diferent per concloure aquest any tant atípic. Us deixem un recull d’imatges que podeu veure si cliqueu a la fotografia.

Les mestres del Cicle dels Mitjans us desitgem unes bones festes i que l’any que comença sigui millor que el que acaba. Bon Nadal!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut