Tallers científics a cicle mitjà

Durant aquest mes, a l’escola hem tingut l’oportunitat de submergir-nos en el fascinant món de la ciència a través dels tallers científics. Hem treballat de manera activa per despertar la nostra mirada científica, que ens anima a observar, preguntar i experimentar. Hem après a comprovar hipòtesis, a posar en marxa el pensament crític i a entendre millor el món que ens envolta.

Aquesta edició ha estat especial, ja que hem incorporat la robòtica als nostres tallers gràcies al material que ens ha cedit el Departament d’Educació. Això ens ha permès descobrir noves maneres de treballar, com en el taller de “Catalunya Experience” amb el Codey Rocky, un petit robot amb què hem programat i explorat diferents conceptes de la robòtica.

Els altres tallers que hem realitzat han estat igualment emocionants i enriquidors: hem descobert què és un calidoscopi, hem investigat per què les olles i les paelles són metàl·liques i hem aprés com es transmet el so. Cada experiència ha estat una nova porta oberta a la curiositat i a l’experimentació.

Ens ho hem passat molt bé i hem après molt. Com diu Albert Einstein: “La imaginació és més important que el coneixement”. És així com continuarem explorant i descobrint noves formes de veure el món, amb els ulls de la ciència i la curiositat sempre ben oberts.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>