COMPARTIM PROJECTES

Com a escola rural que som, ens encanta compartir experiències amb tots els nostres companys de l’escola.

El treball basat en projectes ens permet fer un treball individual, un treball grupal i el més important, els aprenentatges són generals.

Aquest curs, el nostre eix es titula “Construccions del món”. Ja sabeu que aquest eix, dona nom a les nostres classes, i aquest nom és el que ens dona peu a treballar el nostre primer projecte.

Cada classe ha investigat, mesurat, pintat, construït, descobert…

Realment, ha donat per molt. I un cop arribem a final de trimestre hem volgut exposar els nostres projectes d’aula a la resta de l’escola. Hem fet una trobada tots plegats i ens hem explicat allò que ens ha agradat més o que ens ha provocat més curiositat.

Quin munt de coses que hem après, des dels més petits als més grans!

Molt bona feina a tothom!

El proper trimestre, més!

Si voleu veure alguna foto de la trobada, cliqueu a la següent imatge.