ARRIBA EL TIÓ A L’ESCOLA

Ni el fred, ni la pluja, ni el fang del pati, ha fet que el nostre tió arribés a la nostra escola.

Com ja és tradició, pels voltants de Santa Llúcia, esperem la seva visita.

Queien 4 gotetes, però cap a quarts de quatre, la classe dels més petitons van sentir tocar el timbre de la caseta i…SORPRESA! Era el tió! Vam avisar a totes les altres classes i ens vam trobar al pati per llegir la carta que sempre ens porta el tió.

Quina il3lusió! Ara només ens toca portar-li menjar perquè així, el darrer dia de trimestre, pugui cagar ben fort.

Voleu llegir la carta i veure les cares d’il·lusió? Doncs cliqueu a la següent imatge.