Portada

MUR BONES ACCIONS

  La classe de quart ha iniciat una activitat per potenciar i evidenciar les bones conductes dels alumnes. El mur de les bones accions consisteix a escriure i enganxar un fet que t’hagi fet sentir feliç, content o qualsevol emoció positiva durant una setmana. Posteriorment en tutoria compartirem aquests fets per reforçar l’autoestima i millorar […]

MUR BONES ACCIONS Llegeix més »

Jocs de pati

A l’escola hem recuperat els jocs de pati que vam crear fa uns quants cursos amb el projecte #capgiremlaschola. Cada aula ha revisat i arreglat uns dels diferents jocs i durant tota una tarda hem pogut fer-ne un tastet per conèixer o recordar les normes de joc. Des d’I4 fins a 6è hem jugat a

Jocs de pati Llegeix més »

Fem cagar el tió!

Avui, després de molts dies, hem fet cagar el Tió. L’hem estat alimentant amb pell de mandarina i plàtan i estava ben tip. Hem cantat molt fort la seva cançó mentre el picàvem i ens ha cagat molts regals!!! Gràcies tió i fins l’any que ve!!!

Fem cagar el tió! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut