Cantània

Ahir, dimecres 8 de maig, l’alumnat de 5è va participar de nou a Cantània: El naufragi. Després de tot el curs treballant la gran varietat de cançons acompanyades de vistoses coreografies i preparar tot el material, vam poder gaudir d’un gran espectacle. Els nens i… Llegeix més»

Les Rubimpíades

Aquest dimarts 7 de maig l’alumnat de 3r d’ escoles de Rubí, es van trobar a Can Rosés per celebrar la Rubimpíades! Va ser un dia magnífic, divertit i ple d’esport!

Tallers de Sant Jordi

Tal i com marca la tradició, la setmana de Sant Jordi no poden faltar els tallers de les famílies. Han participat molts familiars i han fet que tot l’alumnat de la Schola pogués gaudir al màxim d’activitats ben variades i divertides. Gràcies a tots i… Llegeix més»