Un Sant Jordi des de casa

Hola famílies del SANT GIL,

Seguim confinats/des i esperem que tots i totes estiguem BÉ de SALUT!

Aquests dies les xarxes estan farcides de propostes de Sant Jordi.  Un Sant Jordi atípic, però que  des del Sant Gil us animem a celebrar des de casa:  dibuixant, enviant una cançó bonica a  algú que estimem, fent una lectura de contes amb els nostres fills/es, posant roses (de paper, amb oueres, llençols…) al balcó.

Aquí us deixem un petit tast d’activitats, idees  interessants que hem trobat; n’hi ha per a totes les edats i tots els gustos.

Per als més menuts us deixem la cançó del Pot Petit
“El DRAC RAC”
I la cançó de la Dàmaris Gelabert de SANT JORDI
Una cançó per a tota la família, que s’ha creat  des del confinament  FRUIT del treball de molts artistes: UN SANT JORDI DIFERENT”

Clica aquí

La companyia AMBAUKA que realitza espectacles familiars ens presenta la seva original llegenda de Sant Jordi.

Clica   aquí

Un joc de preguntes i respostes de la DIADA de Sant Jordi.
Som-hi, comproveu quan sabeu aquesta DIADA!

Clica  aquí

Migmetratge de ficció de producció pròpia. El fil té una durada de 45’ i recrea de manera fidedigna la llegenda.
Recomanada a partir de 7 anys.
UNA PEL·LÍCULA PER MIRAR AMB ELS NOSTRES FILLS/ES.

Clica  aquí

Reptes matemàtics de Sant Jordi  per als més valents i valentes de cicle superior. I també per als pares i mares;  apa a treure  suc del coco!

Clica aquí

LA NOSTRA PROPOSTA d’escola:

Escoltar diferents contes (a través d’àudios gravats pels mestres) de Sant Jordi i intentar fer un dibuix.

Vinga ARTISTES!

No deixeu de visitar els nostres espais de la web:

Estan plens de SORPRESES!

PLA CATALÀ DE L’ESPORT                    FEM MÚSICA

BIBLIOTECA                                       ESCOLES VERDES