Resum fotogràfic de les extraescolars del PCEE

Recull de fotografies de les diferents activitats extraescolars del PCEE. Destacar que des de l’activitat de Circ i teatre van realitzar una gran representació del túnel del terror, amb la col·laboració dels pares i mares dels alumnes i de l’AMPA. L’acte, que es va dur a terme en dissabte, va ser un èxit i tothom s’ho va passar d’allò més bé. Ara estan treballant en la representació dels Pastorets pel dissabte 17 de desembre.
I en l’activitat de futbol, destacar també la trobada realitzada a Guissona, amb una gran participació d’alumnes de l’escola.