LA LLUNÀTICA ENS FA UN REGAL A LA NOSTRA BIBLIOTECA

Famílies, al tornar de les festes de nadal, els alumnes es van trobar una bona sorpresa a la nostra biblioteca del centre.

La llunàtica, la nostra mascota de la biblioteca havia marxat. Això si, deixant una carta de comiat, i una biblioteca amb un aire diferent.

Vam llegir la seva carta. La llunàtica feia 10 anys que estava amb nosaltres,i va creure que ja era hora de continuar el seu camí i començar una altre etapa. Per aquest motiu també ens va canviar el mobiliari i l’organització de la bilbioteca.

Ara, ha demanat als alumnes de l’escola que facin un concurs per trobar una nova mascota, ja que la biblioteca en necessita una.

Els alumnes  han rebut amb il·lusió aquest encàrrec, i des de la comissió de biblioteca se’ls farà arribar les bases de participació.

De petits a grans han gaudit amb la nova decoració, us deixem unes fotos i esperem que us agradi.