REPTE ESPORTIU I MUSICAL 6!

Teniu ganes de moure l’esquelet?

Aquesta vegada és un repte que hem preparat des d’Educació Física i Música, així que PREPAREU-VOS!

Tant la Marta com la Mercè us animem a participar en aquest SISÈ REPTE!!

Us deixem AQUEST VÍDEO on us presentem què heu de fer en aquest repte tan divertit!!

Ja ho veieu!  Podeu escollir QUALSEVOL dels reptes que us proposem:

1. #Ohnananachallenge: Pas de ball en parella que podeu fer amb qualsevol membre de la família.

1. #plankchallenge: Repte de planxa per treballar la força i coordinació, com fa Iniesta amb la seva parella.

1. #shuffledancechallenge: Repte de pujar escales ballant coordinadament. Es pot fer sol/a o amb més gent.

I pels més menuts de l’escola aquí teniu el vídeo per vosaltres!

#sócunatassachallenge

Si esteu animats, podeu fer tots els CHALLENGE que us vinguin de gust! Tant la Marta com la Mercè estarem molt contentes de veure com us BELLUGUEU!!!

Quan tingueu gravat el vostre vídeo ens el podeu fer arribar o a la MARTA o a la MERCÈ!

mvida344@xtec.cat / mcapde82@xtec.cat