TALLER DEL FOC

El dijous 1 de juny vam fer el taller del foc a l’escola. Els objectius d’aquesta activitat eren:
o Estudiar els diferents escenaris del foc i aquest com a element natural.
o Prendre consciència dels efectes i el comportament del foc, aprenent alhora les feines de prevenció d’incendis en casos teòrics i pràctics: el foc com a eina de prevenció d’incendis (les cremes controlades).
o Conèixer part del Servei de Protecció Civil i la relació amb els Bombers (Grup de reforç d’actuacions forestals) i la Fundació Pau Costa.

Primer de tot ens van fer una part teòrica a l’aula i després vam fer la part pràctica al pati de l’escola. Vam crear dos escenaris forestals diferenciats per la seva càrrega de combustible forestal i vam relacionar l’estructura forestal amb el comportament del foc i la capacitat d’extinció.

Va ser una activitat molt divertida i vam veure la gran importància de mantenir els boscos nets.

Us deixem alguna fotografia de l’activitat.