Som verds i RECICLEM!

Com a novetat d’aquest any  hem tornat a activar ” la patrulla verda”. Els representants són alumnes dels diferents cicles:  Roger (infantil) , Marc (cicle inicial), Catalin (cicle mitjà), Víctor (5è) i Adrià (6è). A l’inici de curs, cada classe va elaborar unes normes de reciclatge i estalvi d’energia. Aquí en teniu  una mostra.  A partir d’aquestes normes vam decidir escollir la classe més conscienciada amb aquests temes. Per això vam crear un carnet, on la patrulla va fent el seguiment del grau de compliment. Al juny sabrem quina és la classe més SOSTENIBLE .

A més a més , entre tots hem agafat la responsabilitat de buidar les papereres de plàstic els dijous, i el paper cartró els divendres. Amb aquesta mesura hem aconseguit que es recicli de debó.

Per acabar us fem saber que al Comité  ambiental,que se celebra dins d’un Consell Escolar, els alumnes van presentar totes les activitats que duriem a terme i van sol.licitar a l’Ajuntament que ens facilitessin bosses industrials de colors (groc i blau) per diferenciar visulament plàstic i paper. Estem pendents de la resposta.