Som agents especials APILO!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Ja tenim a l’escola un dels coets de l’univers de l’Apilo. Aquest coet fa que les piles esgotades arribin al Planeta Reciclatge.

Ja hem recollit moltes piles! però encara n’hem de recollir moltes més! Hem d’ajudar a que Catalunya arribi a l’objectiu de recollir un 45% de les piles i acumuladors portàtils que surten al mercat.

Tots tenim el nostre carnet d’agent i per tant una gran missió a fer: RECICLAR aquest material tan contaminant.

Ajuda’ns i porta les piles gastades i altres acumuladors als contenedors APILO de l’escola! (Fins al 10 de maig)

Doneu una ullada a la web: APILO a l’escola