Premiada al concurs Sambori Òmnium

Aquest dissabte 17 de març, va tenir lloc a l’Auditori de Cervera, el lliurament del XV premi Sambori Òmnium de narrativa escolar en català. I la nostra alumna, Laia Vilardosa i Solà de tercer, va rebre el 2n premi de la demarcació de Ponent en la seva categoria de cicle mitjà amb el text “EL RELLOTGE ENCANTAT”

Fem arribar la nostra més sincera enhorabona a l’autora d’aquest text literari, com també a tot l’alumnat que hi ha participat amb cadascun dels seus textos, tots ells ben originals i creatius.

Des de l’escola continuem promovent l’ús literari, tot incentivant la imaginació, la creativitat i l’assoliment de les competències bàsiques.