Pedalada i mona al parc

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

L’últim dia del segon trimestre vam fer la pedalada. Per sort el temps ens va acompanyar i vam disfrutar d’un divertit dia solejat amb bicicleta i a peu . Hi havien tres circuits:

–  Amb bici dos circuits diferents: Un circuit més fàcil i de curta distància que anava des de l’escola al Pont del diable, anada i tornada. L’altre més llarg, i amb una pujada inicial que ens va fer suar de valent, és el circuit circular que des del camí de cal Marxant passant per Otxés, travessa el torrent i porta fins el parc pel camí de darrera la granja de cal Farguell.

– Els d’EI i aquells nens/es que així ho van voler, van anar a peu  des de l’escola fins al parc.

Com sabeu l’Escola Sant Gil té apadrinat el parc, això vol dir que el cuidem i el visitem al llarg del curs escolar.  Així que acabada la pedalada i la caminada ens vam retrobar tots/es al parc, on vam dinar, jugar i ens hi vam menjar la mona que havíem fet al matí o al dia anterior a l’escola. Estava “requetebona”!!!

No cal dir que abans de marxar vam fer batuda i vam recollir tota la brossa que hi pogués haver. Ens la vam endur i la vam llençar als contenidors adequats.