MERCAT D’ INTERCANVI DE LLIBRES USATS

El divendres dia 26 d’abril al matí a l’escola vàrem celebrar el VIII MERCAT  D’ NTERCANVI DE LLIBRE USAT .

Els d’ Educació Infantil van portar  llibres de casa  a l’ aula per mirar i explicar-los.

Ed. Primària   va participar activament, un 80 % de l’ alumnat va portar llibres per compartir i es van organitzar 3 parades, una per cada cicle. Tots esperaven amb deler veure quin llibre podrien  escollir i quina era la cara de sorpresa quan algú  els treia de la taula el llibre que ells  haurien escollit.

Tot plegat va ser un intercanvi  lúdic que farà que l’ alumnat pugui gaudir de noves lectures , recomanades pels seus companys a cost 0.