L’ÚLTIM DIA DEL PRIMER TRIMESTRE: caguem el tió i ens visita el patge reial.

Avui, dilluns 21 de desembre, és l’últim dia del trimestre i, a més a més, ens comença l’hivern. Hem iniciat el dia visualitzant el vídeo dels Pastorets que han realitzat els nostres companys/es de 5è i 6è. Aquest any, pel COVID, no ens hem pogut reunir tota l’escola a l’aula polivalent per poder veure l’obra de teatre. Cada curs l’ha mirat a la seva aula ja que el van gravar en vídeo, els hi ha sortit genial!
Aquest any el tió també ens ha vingut a visitar i hem gaudit molt de la seva presència. Cada dia tenia un bon plat de menjar. Cada classe ha anat a cagar el tió i li ha donat uns bons cops de bastó. Alguns han cantat, els altres han recitat els poemes… i el tió molt content ens ha cagat una carmanyola per l’esmorzar i un joc.
Després del pati ens ha vingut una visita molt especial, el patge reial. Tots els nens i nenes de l’escola li han donat la carta i li han dit que han sigut molt bons minyons. Tots els cursos estàvem molt impacients per sortir a veure el patge.
Per acabar el dia hem vist la felicitació de Nadal que tots i totes hem preparat per aquest any tan inusual, ens ha agradat molt el resultat, esperem que a vosaltres també.
Un dia ple d’emocions i il·lusions!
Ara ens toca descansar i gaudir molt de la família. Ens retrobem el dia 11 de gener amb les piles carregades.
Bones festes i feliç any nou 2021!

Aquí us deixem unes fotografies d’aquest dia.
La classe dels escorpins