LA NÚRIA CASALS, REPORTERA DE L’INFOK ENS VISITA A L’ESCOLA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat 26 de maig ens va visitar la Núria, reportera de l’infok,  un programa informatiu per a nens i nenes de la nostra edat.

Ens va explicar a tots els alumnes de primària, què era una notícia i ens va quedar molt clar que tot el que passa no és notícia.

A continuació, vam veure el programa del dia anterior, que té una durada de 12 minuts, temps suficient per captar la nostra atenció. Després vam parlar de les notícies que més ens vam agradar o impactar.

La Núria ens va fer una pinzellada de com feien el programa i el millor de tot va ser, quan ens va donar l’oportunitat de convertir-nos en reporters durant uns minuts, plantejant-li preguntes a ella mateixa. Alguns de nosaltres vam poder experimentar les sensacions i ens va resoldre tots els nostres dubtes.

Finalment, molt amable, ens va firmar a nivell personal el paper de l’infok, com els que utilitza la presentadora, Laia Servera.

Núria t’agraïm molt que hagis vingut a visitar-nos i ens agradaria que més endavant tornessis a explicar-nos més coses o secrets del programa

Alumnes de l’escola Sant Gil de Torà

1. Núria Casals

Moltíssimes gràcies a tots vosaltres !!!! Sou uns grans futurs periodistes!!!! I recordeu: tenir curiositat per tot el que ens envolta és un primer pas per aprendre.

Molts petons des de l’InfoK!