JA TENIM NOVA MASCOTA A LA NOSTRA BIBLIOTECA!

El passat divendres 26 d’abril en el 33è Certamen literari de l’escola, vam podem saber quin era el dibuix premiat entre tots els que s’havien presentat al concurs de la nova mascota de la biblioteca de l’escola.
El dibuix guanyador va ser Coco el Koala, fet per dues alumnes de l’escola, la Maria i la Francisca.
Des de la comissió de biblioteca, volem donar les gràcies a tots i totes els/les participants al concurs. Van haver dibuixos fantàstics!!! Sou uns/es artistes!!!
Us deixo unes fotos amb tots els dibuixos presentats a concurs i el de les guanyadores!!

Felicitats!!