FINALITZEM CURS I LA CAMPANYA INICIADA 365 PER VIURE SENSE PLÀSTIC CONTINUA

365 dies per viure sense plàstics ! | Agenda escolar del medi ...

Aquest curs es recordarà sempre per l’afectació i el gran confinament  del Còvid-19. Des de la nostra escola  vam iniciar-lo amb  el projecte 365 dies per viure sense plàstic. Aquesta va ser també la portada de l’agenda de curs.  Des del confinament, hem seguit treballant per tal de sensibilitzar-nos en aquest món i ser cada dia una mica més sostenibles. Gent petita, fent petites accions , en un poble petit.

CLICA  AQUÍ  per conèixer  d’algunes de les reflexions o audiovisuals que hem fet sobre el tema.