FESTA DE FI DE CURS AMB SANT GIL TV

Enguany la proposta del fi de curs va ser fer un programa televisiu, SANT GIL TV, presentat pel grup de 5è. En aquest programa innovador i nou del dia 21 de juny de 2019, es van poder presentar  varies seccions:

DEBAT. La Cafeïna on la directora va poder debatre amb  representants de l’AMPA, la Josefina i la Carme de la Llar d’Infants. Val a dir que  tots ens ho vam passar bé escoltant-ho.

INFORMATIU i ESPAI DEL TEMPS a càrrec del CM

DIBUIXOS ANIMATS  representats pe la Llar d’ Infant el Jardí i el C. Infantil

PUBLICITAT : feta per 5è de CS i CI.

GAGS:   fets per CI.

ZONA ZAPPING:  a càrrec de l’ alumnat de 6è

LOTERIA LA GROSSA on es va sortejar el premi de les lluminetes

PROGRAMA  ESPECIAL  COMIAT de   6è una Ginkama  que  van preparar el grup de 5è per tal d’anomenar el gran Pitxitxi de 6è.

I com no,  el fenomenal e increïble concurs ,  GOT THALENT!!! on els petits d’ Ed Infantil feien de jurat.

La primera part de la festa  va acabar  amb el ball  SORPRESA,  que el grup de 6è ens va oferir com comiat.

La segona part de la festa va ser el berenar  preparat per l’AMPA i l’atracció dels inflables, on la quitxalla va poder saltar fins quedar rendits.

Per veure les fotos, ho podeu fer clicant l’enllaç