FEM UNS COL.LAGES PER PARTICIPAR AL CONCURS ELS SOROLLS DEL NOSTRE ENTORN

ELS SOROLLS DEL NOSTRE ENTORN

Hem participat  en un concurs  fent un  col.lage que expresés els sorolls que afecten el nostre entorn Els passos que hem seguit són els següents:

Comprimida

• Primer vam llegir la convocatòria
  • Tota la classe va decidir participar al concurs .
  • Vam fer una activitat: tapar-se  els  ulls, estirats al terra vam fer 5 minuts d’ escolta activa, per adonar-nos de quins són els sorolls  presents a l’ escola.
  • Per parelles vam  dissenyar un projecte per presentar, amb tot tipus de materials i tamany DNI-4
  • Una vegada fets els diferents collages, vam omplir la fitxa tècnica explicant el projecte i el vam enviar ala seu de Lleida
  • A nivell de classe  vam fer-ne  un altre que l’hem penjat al passadís que vol expressar que davant dels mateixos sorolls segons l’ actitud  ( positiva o negativa) que tinguem nosaltres  aquests sorolls poden ser agradables o desagradables, tot depèn dels ulls amb que ens ho mirem , per tant li vam posar el títol de : “Les dos cares del soroll”.

Classe dels Pagesos