ESMORZAR AMB PRODUCTES DE L’ HORT I DE PROXIMITAT PER CELEBRAR EL DIA DEL MEDI AMBIENT

Quan arriba la calor i s’apropa el fi de curs,per celebrar el dia del Medi ambient, l’escola St Gil, amb l’ajut del alumnes, prepara un esmorzar per a tots els nens i nenes de l’ escola. També convidem a dues persones que ens ajuden  en aquestes tasques, la nostra hortelana Josefina i la Ramona, la nostra cuinera.

L’esmorzar  és a base del fruit del codonyer de l’escola: torrades amb melmelada de codony i  aperitius de codonyer amb formatge. També enciam de l’hort i enguany hem afegit iogurt fet per l’alumnat de 6è, ja que va estudiar el procés de la fermentació.

Finalment vam acabar amb un gran aplaudiment  fent entrega d’un petit obsequi de reconeixement a la Ramona i la Josefina que es van emocionar molt.