ENS MANIFESTEM BEN ALT PER DEFENSAR LA DEMOCRÀCIA

Avui, dia 28 de setembre a les 9 h del matí davant de pares, mestres i alumnes, l’ escola Sant Gil de Torà ha llegit un manifest en contra de totes les actuacions  no democràtiques que està fent el Govern Espanyol , per evitar que els catalans celebrem el Referèndum el  dia 1 d’ octubre.

S’ ha explicat que a l’ escola treballem per l’ educació, per la llibertat d’ expressió i per actuar de forma democràtica i així puguem ser uns bons ciutadans el dia de demà.

El president del govern està enviant missatges de por a tots els catalans i han detingut ja a 14 persones que només estaven fent la seva feina . Han intervingut Hisenda i volen controlar-nos els calers perquè no puguem funcionar.

Davant aquest fets tant indignants tothom diu PROU!

A la resta de Catalunya també hi ha moltes manifestacions, la Jesika de la nostre classe ha portat aquesta notícia:

“Milers d’estudiants de secundaria, batxillerat i universitaris es manifesten aquest dijous a Barcelona a favor del referèndum . Els organitzadors, universitats per la República, han xifrat   80.000 els assistents, mentre que la guardià urbana ha comptabilitzat 16.000 persones .En tot cas, és la manifestació estudiantil més multitudinària dels últims anys”

Els domadors de 2n C. Superior