Els mitjans de ràdio i televisió públics #ensacompanyen #programacióeducativaespecial

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem un seguit de recursos novedosos que la TV pública ha posat en funcionament aquest mateix dilluns.

El  Super 3 incorpora el nou format digital “Avui aprenem”, peces curtes on els súpers podran descobrir curiositats dels animals o relacionades amb el món de la natura, entendre alguns descobriments científics, jugar en anglès o descobrir fets curiosos de la història. Aquestes propostes compten amb el suport del Departament d’Educació i estan alineades amb les orientacions i activitats adreçades a tot l’alumnat.

Resultado de imagen de imatge canal super 3

A CATALUNYA RÀDIO diàriament han programat un POPAP escolar de  16 a les  17h amb Mariola Dinarès. El Popap ens ajuda a entendre el nou entorn hiperconnectat amb eines i reflexió.

També la RTVE ha començat aquest dilluns, 23 de març  amb una programació educativa  per a nenes i nens de 6 a 12 anys “Aprendamos en casa” a través del canal CLAN , i activitats per anois i noies de  12 a 16 anys a TV2. . Us deixem enllaçada la pàgina web amb tota la informació clicant a la imatge “aprendamos en casa”