ELS DOMADORS A VALLFEROSA POSANT EN PRÀCTICA LES SEVES HABILITATS COMPETENCIALS.

Com ja és habitual al nostre centre i gràcies a la col·laboració de l’ Ajuntament, l’alumnat de 6è apadrina cada curs un monument emblemàtic del nostre entorn més proper,en aquest cas  la torre de Vallferosa.

La classe del Domadors, el dilluns  18 de juny ha visitat la torre amb l’ objectiu de conèixer la seva història i la seva descripció física per la qual cosa s’ ha fet un joc de pistes dins una ginkama matemàtica  que els ha permés  trobar estris de diferent índole i mesurar amb aquests:  diametre torre exterior, diametre torre interior, perímetre de la base i l’ alçada.

Amb poca cosa més que una madeixa de cordill, l’ alumnat s´ha espabilat per afrontar el repte i s’ ho ha passat d’ alló més divertit. Finalment amb la cooperació de tots s’ ha aconseguit l’objectiu.

Des d’ aquí volem agrair l’ amabilitat del sr. alcalde, Magí Coscollola, que ens ha fet de guia i ha col.laborat estretament amb l’activitat.

fotos de l’ activitat