DIÀLEGS AMB LA CASA MUSEU DURAN I SANPERE DE CERVERA

Enguany l’escola ha decidit que els alumnes de cicle Superior participéssim en un projecte innovador a les terres de Lleida, anomenat “EL MUSEU ÉS UNA ESCOLA” impulsat pel museu de Cervera i la Universitat de LLeida (Udl).

Ens han dit que el primer pas que hem de fer és visitar la casa museu Duran i Sanpere que hi ha al C/ Major de Cervera on l’artista pontsicà Joanpere Massana ha fet una exposició, “Absències i presències”

veure les fotos de la visita a la casa museu

Vam visitar la casa i ens va sorprendre molt tota l’exposició de l’artista,  les boles de colors , les petjades,  els cards que penjaven de les làmpades, els peu de la terrassa i també vam trobar molt curiós el bosc de colors de la terrassa.

En el nostre quadern de camp vam anotar el que més ens havia sorprès, les nostres idees per poder intervenir i quins materials faríem servir.

De moment  estem molt engrescats a l’espera del segon pas:

Que ens vingui a visitar la Glòria Jové de la UDL i si és possible també que ens vingui l’artista Joanpere Massana a l’ escola.

Ja us anirem informant,

Cicle Superior