CUINEM AMB ELS NOSTRES AVIS I ÀVIES.

Els nens i nenes d’infantil l’última setmana d’octubre han pogut gaudir de fer receptes de cuina amb productes típics de la tardor amb els avis/es, padrines, … de diferents alumnes del nostre cicle.
Han gaudit molt d’aquestes activitats, ja que els alumnes s’enriquixen d’aquest tipus d’experiències, i sobretot quan qui els hi ve a ensenyar són de la seva pròpia família.

Les mestres d’infantil us estem molt agraïts a tots els que heu pogut fer que això hagi estat possible.

Us deixem els enllaços de les fotos de les receptes fetes:
Panellets amb els avis de l’Èric Argerich que vam fer dilluns  al matí
Pa de pessic de carabassa amb la iaia del Saüc Miramunt, Carla Coberó i Guifré Miramunt que vam cuinar el dimarts al matí
Boletes de moniato amb la padrina de l’Abril Castellana el dimecres, dia que vam celebrar la castanyada.

Moltes gràcies Joan Josep, Mari Carmen, Imma i Montse. Ens ha agradat a tots/es compartir aquells matíns amb vosaltres.

El dia de la castanyada, a la tarda, vam poder fer el tastet de totes les receptes fetes.

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>