A L’ESCOLA CELEBREM SANT JORDI I SANTA JORDINA

Durant la setmana de Sant Jordi i Santa Jordina, a l’escola Sant Gil duem a terme diferents actes literaris.

El 18 d’abril ens visita una escriptora anomenada Ana Punset. Ella és l’autora d’unes col·leccions molt conegudes com: Vambes Vermelles, Unicòrnia, Best Friends Forever, New York Academy … Des de les classes vam fer un treball d’alguns dels seus llibres i de la seva biografia. Ens va agradar molt que ens expliqués tot el procés que ella seguia des que començava a escriure un llibre fins que aquest es publicava i vam estar molt contents/es que ens pogués firmar els llibres.

El divendres 21 d’abril, a l’hora del pati, els nens i nenes de primària vam celebrar el XIè Mercat d’Intercanvi de llibres. D’aquesta manera, hem pogut donar una segona vida a molts dels llibres que teníem a casa, guardats al prestatge perquè ja els havíem llegit. Els nens i nenes d’infantil van compartir els seus llibres amb la resta de companys.

Tot l’alumnat va sortir de l’escola amb les manualitats que havien fet durant la setmana: roses, dracs, punts de llibre, històries …

La tarda del 24 d’abril ens vam agrupar per fer jocs lingüístics: mímica, endevinalles, cursa poètica, històries encadenades … Va ser una tarda molt divertida.

L’alumnat de 6è prepara amb molta il·lusió la gran parada de roses i llibres per celebrar la diada de Sant Jordi i Santa Jordina. La parada la van fer a la plaça del Miramunt i va tenir un gran èxit. (article a part)

Cliqueu per veure el recull de fotos.

Article escrit per l’alumnat de 3r